Thuis

11 oktober 2015 - Strijen, Nederland

De vlucht terug verliep voorspoedig. Bij het inchecken bleek het vliegtuig vol te zitten maar eenmaal in het vliegtuig bleek er enoeg ruimte te zijn. We hebben heerlijk ruim gezeten maar niet bij elkaar.  Op Schiphol aangekomen was het wachten op de koffers. Dienke en Eva waren al aanwezig om ons op te halen. Eerst met elkaar koffie gedronken en de eerste verhalen gespuit. Helaas is het tijd om afscheid van elkaar te nemen. Gelukkig wonen we niet zo ver bij elkaar vandaan dat we elkaar niet meer zien. Tot snel roepen we naar elkaar.

Wij gaan op kraambezoek bij onze kleinzoon Jesse. Eerst nog een uurtje file rijden. Het is fijn thuiskomen bij zo'n mooi en bijzonder wondertje. Lekker bij Martijn en Elsbeth gegeten ( lasagna) en toen eindelijk echt naar huis.

Nu zijn we al een paar dagen thuis en ik weet niet hoe het Margareth en Luud vergaat maar ik droom elke nacht over chinezen en roep in mijn slaap Nie how. We genieten van de stilte en het thuis zijn maar we denken met weemoed terug aan onze mooie en indrukwekkende reis naar China.